Tengris - ištvermės sporto prekės, sporto ir laisvalaikio renginiai

IŠTVERMĖS SPORTO PREKĖS, SPORTO IR LAISVALAIKIO RENGINIAI

endurance sport equipment, sport and leisure events
  Naujienos
  Apie mus
  2 % pajamų mokesčio
  Varžybos
  Prekyba
  Paslaugos
 
 
  Rudaminos OSK
 
  Archyvas
  Nuorodos
  Kontaktai
  Partneriai




POLAR Širdies ritmo monitoriai - Polar funkcijos

 

OwnIndex yra Polar fitness testo rezultatas. OwnIndex vertinamas pagal ŠSD ramybėje, ŠSD svyravimus, metus, lytį, ūgį, kūno svorį, paties nustatytą fizinį aktyvumą. OwnIndex yra dydis, kuris lyginamas su maksimaliu deguonies sunaudojimu (VO2max ml/min/kg), bendrai naudojamas dydis aerobinio pajėgumo įvertinimui.

Kardiovaskulinis (aerobinis) pajėgumas parodo kaip gerai jūsų kardiovaskulinė sistema dirba transportuodama ir sunaudodama organizme deguonį. Kuo stipriau ir efektyviau dirba širdis, tuo didesnis yra kardiovaskulinis (aerobinis) pajėgumas. Kuo aukštesnis aerobinis pajėgumas, tuo Jūsų širdžiai geriau. Tai sumažina širdies ligų, insulto ir spaudimo sutrikimų tikimybę. Aerobinė galia padidinama nuolatos treniruojantis ne mažiau kaip šešias savaites. Kuo Jūs silpnesnis, tuo labiau keisis Jūsų OwnIndex. Aktyviai sportuojančių OwnIndex keičiasi lėtai ir nedaug.

Kardiovaskulinis pajėgumas pagerinamas treniruotėse, kuriose aktyviai dalyvauja ilgųjų raumenų grupės ir kurios trunka daugiau nei 30 minučių. Tai gali būti tokios sporto šakos kaip plaukimas, bėgimas, ėjimas, irklavimas, riedučiai ar slidinėjimas.

Savo aerobinės galios progreso stebėjimui atlikite Polar Fitness testą keletą kartų per pirmąsias dvi treniruočių savaites, kad gautumėte atskaitos vertę. Po to atlikinėkite testą maždaug kas mėnesį, kad galėtumėte matyti savo aerobinės galios kitimą.

Testas skirtas suaugusiems ir sveikiems žmonėms.


Polar Keeps U Fit treniruočių programa kuriama Jūsų dabartinio fizinio pajėgumo pagrindu ir nurodo kiek jums reikia treniruotis, norint pasiekti savo iškeltus tikslus.

Jums asmeniškai pritaikyta Keeps U Fit programa padeda Jums pačiam suplanuoti treniruotę, nurodydama jos trukmę, kalorijas ir laiką, kurį turėsite praleisti skirtingose intensyvumo zonose. Programa atsižvelgia į Jūsų dabartinį pajėgumo lygį, iškeltą tikslą ir treniruočių kiekį. Pagal šiuos duomenis programa jums pateikia dienos ir savaitės užduotis. Programa parodo savaitės treniruočių laiką ir sudegintų kalorijų kiekį, treniruočių skaičių, jų trukmę ir atskirų treniruočių intensyvumą.

Sportuodami naudokite savo Polar širdies ritmo monitorių ir tikrinkite einamosios savaitės duomenis elektroniniame dienoraštyje. Taip galite palyginti savo atliktas treniruotes su suplanuotomis ir matyti ar pasiekiate savo išsikeltus tikslus. File-meniu galite peržiūrėti visą detalią treniruočių informaciją. Naudokite Polar Fitness Test ilgalaikiams savo fizinės galios pasikeitimams sekti – atlikite testą vieną ar du kartus per mėnesį ir palyginkite gautą vertę su ankstesniu testo rezultatu.


Polar širdies ritmo monitorius gali pats nustatyti Jūsų individualią treniruočių ŠSD zoną automatiškai. Tai vadinama OwnZone (OZ). Tai gali būti atlikta per apšilimą, trunkantį 1-5 minutes, bėgant ar einant. OwnZone taip pat galite nusistatyti ir kituose treniruotės režimuose. Pagrindinė mintis yra ta, kad treniruotis pradedate lėtai ir neintensyviai. Tada pamažu intensyvumą didinate ir Jūsų ŠSD kyla. OwnZone naudojimas daro treniruotę lengvesnę ir džiaugsmingesnę. Jums nereikia sukti galvos ar spėlioti dėl treniruotės intensyvumo pasirinkimo.

OwnZone galite naudoti treniruotės efektyvumui ir įvairiapusiškumui užtikrinti. Galite rinktis iš 4 intensyvumo zonų: OwnZone Light, Moderate, Hard ir Basic. Kai naudojate treniruočių programą Keeps U Fit, tai OwnZone padės nusistatyti tinkamas treniruotės ribas. OwnZone rinkitės atlikdami programos nustatymus. Arba, jei pasirinkote paties susikurtą treniruotę Manual, tai OwnZone galite įjungti treniruotės nustatymuose. OwnZone negalite naudoti jėgos treniruotėje.

OwnZone funkcija užtikriną Jūsų treniruočių proceso įvairiapusiškumą. OwnZone apskaičiuojamas remiantis Jūsų širdies susitraukimo dažnio kintamumu per apšilimą. ŠSD kintamumas atspindi organizmo fiziologijos pokyčius. Jei širdies susitraukimo dažnis kinta per lėtai arba per greitai, arba jei Jūsų širdies susitraukimo dažnis OwnZone nustatymo metu viršija saugumo ribas, širdies ritmo monitorius tokiu atveju naudos Jūsų anksčiau nustatytas ribas. Jei anksčiau OwnZone funkcija nebuvo naudota ir jokių nustatymų nebuvo atlikta arba jie nepavyko, širdies ritmo monitorius naudos Jūsų amžiumi pagrįstas ŠSD ribas.

OwnZone skirta sveikiems žmonėms. Kai kurios širdies ligos, tokios kaip aukštas kraujospūdis, aritmijos arba vartojami vaistai, gali trukdyti OwnZone nustatymą.


OwnRelax yra atsipalaidavimo testo rezultatas, skirtas lengvai ir greitai įvertinti savo kūno atsipalaidavimo būseną. OwnRelax gaunamas skaičiuojant Jūsų širdies susitraukimo dažnį ir jo kintamumą.

Širdies susitraukimo dažnis ir jo kintamumas yra labai svarbūs rodikliai matuojant ir parodant kūno atsipalaidavimo laipsnį. Atsipalaidavimo testas atliekamas ramiai gulint ar sėdint. Tam, kad rezultatai būtu palyginami po kiekvienos treniruotės, atsipalaidavimą atlikite standartinėje aplinkoje (pvz. gulint tylumoje) arba toje pat vietoje. 


Treniruotės metu sudeginamas kalorijos. Ši funkcija skirta jų kiekiui apskaičiuoti.

Skaičiuojama atsižvelgiant į Jūsų amžių, lytį, maksimalų ŠSD, MDS, krūvį, jo trukmę ir bendrą Jūsų pasiruošimo lygį.


Galite rinktis kalbą, kurią norėsite naudotis savo Polar. Rinkitės iš anglų, vokiečių, prancūzų, italų ir ispanų kalbos.


Chronometras su tarpinėmis atmintimis. Jį, kaip oficialų laiko fiksavimo prietaisą naudoja FIS - tarptautinė slidinėjimo federacija.


Širdies ritmo monitoriaus duomenų perkėlimas į kompiuterį garso pagalba.


Infraraudonųjų spindulių jungtis duomenims perkelti iš Polar į kompiuterį detaliai analizei.


Galimybė iš anksto susiprogramuoti savo treniruote. Jos metu apie intervalų pasikeitimą įspės Polar - Jums tereikės negalvojant lieti prakaitą.


Kad treniruočių procesas būtų rezultatyvus, organizmui reikalingos trumpalaikės perkrovos: ilgesnės trukmės treniruotės, didesnis intensyvumas, didesnės apimtys. Tam kad išvengtumėte parsitreniravimo, perkrovas visuomet turi sekti atsipalaidavimo periodai. Per pavėluotai pritaikytą poilsio periodą, vietoj to, kad padidėtų, Jūsų pajėgumas gali sumažėti (dėl per didelio krūvio). Polar OwnOptimizer padės Jums surasti “aukso vidurį” tarp organizmo tobulėjimo ir organizmo išsekimo. Polar OwnOptimizer skirtas sveikiems suaugusiems.

OwnOptimizer yra plačiai naudojamo ortostatinio persitreniravimo testo modifikacija. OwnOptimizer yra rimtas pagalbininkas, visiems kurie treniruojasi daugiau nei 3 kartus per savaitę, padedantis pagerinti fizinį pajėgumą ir siekti rezultatų. Testas pagrįstas ŠSD ir jo kintamumo matavimais per ortostatinį testą (atsistojant po ramaus gulėjimo). Polar OwnOptimizer padeda optimaliai paskirstyti Jūsų treniruotės krūvį per ilgesnį treniruotės ciklą, kad išvengtumėte persitreniravimo ar nepaliktumėte krūvio per mažo. Polar OwnOptimizer yra pagrįstas periodiškais ilgalaikiais ŠSD penkiais parametrais. 2 iš 5 parametrų yra apskaičiuojami testo metu, vienas kai stojatės, o kitas kai stovite. Kiekvieno testo rezultatus bėgimo kompiuteris išsaugo ir palygina su ankstesniais rezultatais.


ŠSD kintamumas parodo ŠSD svyravimus prie ŠSD vidurkio. Vidutinis 60 dūžių per minutę ŠSD nereiškia, kad intervalas tarp dūžių yra 1,0 sek, priešingai, jis gali svyruoti nuo 0,5 sek iki 2,0 sek.

ŠSD kintamumą lekia aerobinis pajėgumas. Pagrinde ŠSDK sveikos širdies poilsio metu yra didelis. Kiti faktoriai, nulementis ŠSDK yra amžius, genai, kūno padėtis, paros laikas ir sveikatos būklė. Treniruotės metu ŠSDK mažėja kai ŠSD ir intensyvumas didėja. ŠSDK taip pat mažėja streso būsenoje.

ŠSDK reguliuoja autonominė nervų sistema. Parasimpatinė veikla mažina ŠSD ir didina ŠSDK, o simpatinė veikla pakelia ŠSD ir sumažina ŠSDK.

ŠSDK yra naudojamas Ownzone, OwnIndex, ir OwnOptimizer funkcijose. Naudojant bėgimo kompiuterį jį galite stebėti ir patys. Jei Jūsų ŠSDK keičiasi prie tam tikro tempo ir ŠSD, tai gali reikšti pasikeitimą Jūsų treniruočių apimtyse ir intensyvume.


Polar gali matuoti ne tik judėjimo greitį ir distanciją, bet ir bėgimo ar mynimo dažnį bei žingsnio ilgį.


Skirtas trasos profiliui pavaizduoti ir aukščiui fiksuoti. Veikia reaguodamas į slėgio pasikeitimą.


           
 
Winning Time - laiko fiksavimo sistema Elektroninio atsižymėjimo sistema Sportiniai bėgimo batai Apranga bėgimui, dviračių sportui Širdies ritmo monitoriai
Visos teisės saugomos © Gvido Rūko firma "Tengris" 2004-2018 m. Sprendimas: Overt